Vytvoření firemní identity a značky

Proměňte svou firmu díky našim odborným znalostem a kreativitě v oblasti firemní identity.

V podnikovém světě je správné nastavení značky jako změna osobnosti firmy, a to z mnoha důvodů.

Vaše značka se stává tváří a duší společnosti a zahrnuje její hodnoty, poslání a vizi. Dobře vytvořená značka není jen o tom, aby dobře vypadala, ale aby zanechala stopu, byla zapamatovatelná a vyzařovala profesionalitu a důvěryhodnost. Pokud se podíváme na strategickou stránku, dobrá značka vytváří pevný základ pro veškeré marketingové úsilí. Je jako tajná omáčka, která řídí vaše marketingové strategie a zajišťuje, že se každé sdělení dostane k vašemu publiku. 
To samozřejmě zvyšuje sílu vašich reklam a propagačních akcí. Budování značky není jen náklad, ale investice do budoucnosti vaší společnosti. Je to způsob, jak zasít semínka růstu, udělat radost svým zákazníkům a zajistit si pevné místo na trhu, které přečká i bouře. Je to investice, která se vám vrátí v podobě trvalého růstu, spokojených zákazníků a pozice na trhu hodné inovací.

Staráme se o naše klienty
ve více než
7+zemích (Německo, Rakousko, Česká republika, Slovensko, Bulharsko, Rumunsko, Spojené arabské emiráty atd.)

Výrobky s naším designem
se prodávají ve více než
30+
zemích, jako např. země EU, Blízký východ a východní Asie.

Ve firmě zaměstnáváme
více než
16
specialistů

Na trhu působíme od roku
2013, máme
10
let zkušeností

1. Proč je pro značku důležitá firemní identita a budování značky

Zaprvé, je to jako váš osobitý vzhled – dobře vytvořená identita značky zajišťuje, že si vás lidé všimnou v davu, díky čemuž je vaše značka zapamatovatelná a nezaměnitelná.

Nejde však jen o vzhled, ale také o budování vztahů. Důsledné budování značky buduje u zákazníků důvěru, jako když máte přítele, na kterého se můžete vždy spolehnout. Tato důvěra se promítne do loajality, díky které se k vám budou zákazníci vracet.

2. Jak může firemní identita a branding pomoci značce odlišit se?

Firemní identita vytváří vizuální základ a branding tento základ rozšiřuje do komplexní strategie, která zahrnuje komunikaci, osobnost, positioning a zákaznickou zkušenost.

Společně vytvářejí synergické spojení, které umožňuje značce vyniknout ve firemním prostředí.

3. Proč musí být firemní identita a její pravidla uplatňována napříč celou komunikací?

Pokud jde o dlouhodobý úspěch značky, je neochvějné uplatňování konzistence základní zásadou.

Tento stálý závazek nejenže posiluje identitu značky v průběhu času, ale hraje klíčovou roli při pěstování silné a trvalé přítomnosti značky. Právě tento závazek ke konzistenci tvoří základní kámen, na němž je postaven trvalý dopad značky, a zajišťuje soudržnou a rozpoznatelnou image, která rezonuje se zainteresovanými stranami a obstojí ve zkoušce času.

4. Z čeho se skládá firemní identita?

Rozhodně, vaše tvrzení přesně vystihuje klíčový rozdíl.

Firemní identita je ve srovnání s brandingem více statická. Zaměřuje se na vizuální prvky, které poskytují konzistentní a profesionální reprezentaci společnosti. Tato stabilita je klíčová pro udržení soudržné a rozpoznatelné image na různých platformách a v různých materiálech. Naproti tomu branding, který je širším a dynamičtějším konceptem, zahrnuje neustálé úsilí o utváření celkového vnímání značky s ohledem na emocionální vazby, zkušenosti zákazníků a trendy na trhu.

5. Prvky brandingu

Značka integruje logo, název a slogan pro vizuální a slovní rozpoznání a zároveň poskytuje jednotnou vizuální identitu, která zahrnuje typografii a definovanou barevnou paletu pro zachování konzistentní estetiky.

Efektivní sdělení a positioning značky sdělují hodnoty a osobnost značky a příběh značky přispívá k budování jedinečné identity a emocionálního spojení s publikem. Zkušenosti se značkou, balení, služby zákazníkům a kultura značky dále utvářejí způsob, jakým je značka vnímána, a přispívají k celkové hodnotě značky a její síle na trhu.

6. Proces tvorby firemního designu a značky

Proces budování značky zahrnuje pět klíčových kroků: počáteční analýzu, vytvoření loga a identity, finalizaci návrhu a vytvoření komplexních knih o značce pro vytvoření a udržení soudržné a přesvědčivé prezentace značky.

  • Jak postupovat při vytváření této aplikace. Jedná se spíše o to, jak vypadá váš proces tvorby od kontaktování klienta až po dodání hotového produktu?
  • Proces vývoje začíná společným briefingem, po kterém následuje analýza stávající komunikace, posouzení konkurence a pochopení trhu. Poté vytvoříme logo a identitu včetně moodboardů, logotypů a barevných schémat. Následuje prezentace vizuálů, diskuse s klientem a posledním krokem je vytvoření manuálu loga, design manuálu a dodání všech zdrojových souborů klientovi.

7. Firemní design a značka na míru

Naše společnost kombinuje kreativní zkušenosti se strategickým myšlením a pečlivě navrhuje vizuálně přesvědčivé a strategicky sladěné identity značek.

Tyto vytvořené identity rezonují s vaší cílovou skupinou a jsou navrženy tak, aby podpořily úspěch vašeho podnikání.

Zde je přehled toho, co o nás říkají
někteří naši klienti.

“Se společností Maison spolupracujeme již několik let a její tým je velmi profesionální, má smysl pro detail a hluboké pochopení našich potřeb. Průběh práce byl neuvěřitelně hladký díky jejich efektivním procesům a jasným komunikačním kanálům. Jejich odhodlání odvádět vysoce kvalitní práci bylo patrné během všech projektů. Společnost Maison vřele doporučuji všem, kteří hledají spolehlivého partnera pro různé marketingové kampaně.”

Michelle Jurgens
GITI

“Díky kreativitě při tvorbě nových etiket a preciznosti firmy se nám podařilo zaujmout zákazníky a zvýšit prodej. Spolupráce s touto firmou je skvělá a rádi se k ní budeme v budoucnu vracet.”

Nikola Šantrůčková
Allnature

“Spolupráce s Maison d'Idée byla velmi produktivní. Naše výzvy byly pochopeny hned na začátku. Rychle byla vypracována kreativní, vtipná, ale také úsporná strategie. Mnohokrát děkujeme za vynikající spolupráci!”

Katharina Pfeiffer
Bad Ischler

“Všechny základní prvky uživatelského rozhraní jsou vytvořeny pomocí vnořených symbolů a sdílených stylů, které jsou logicky propojeny. Nádherné, vysoce kvalitní sdílení videa na počítači, mobilu i tabletu. Všechny základní prvky uživatelského rozhraní jsou vytvořeny pomocí vnořených symbolů”

Tomáš Žilla
CEO of Konopná farma Liptov

Podívejte se na některé z našich nejúspěšnějších
brandingových projektů

Klíčové vizuály a nový koncept design pro výrobce pneumatik GT Radial

Náš tým vytvořil nový koncept design a sadu klíčových vizuálů s použitím 3D grafiky pro mezinárodního výrobce pneumatik.
#giti #print #materials #dtp

Branding a vizuální identita pro multifunkční objekt

Sokolovna Průhonice, Praha, Česká republika
#branding #restaurant #print #webdesign

Pojmenování, branding a stálá péče o aktivní komunikaci advokátní kanceláře

Kampaně a speciální promo pro eventy a direct marketing
#logo #naming #identity #law #campaigns #webdesign

FAQ

Co je to firemní identita?

Dobře definovaná firemní identita je klíčem k rozpoznání brandingu, budování důvěry a profesionálnímu přístupu. Zajišťuje konzistentní a zapamatovatelnou zkušenost se značkou ve všech interakcích, což zanechává trvalý pozitivní dojem na zúčastněné strany.

Co je to branding?

Značka je způsob, jakým se výrobek, služba nebo společnost odlišuje od ostatních prostřednictvím svého jedinečného názvu, loga a celkové image. Jde o vytvoření pozitivního a zapamatovatelného dojmu, který u zákazníků buduje důvěru a loajalitu.

Proč je důležitá firemní identita a branding?

Branding a firemní identita jsou klíčem k odlišení, rozpoznání a důvěře, poskytují konzistentní a pozitivní image, která podporuje loajalitu zákazníků a důvěryhodnost na konkurenčním trhu.

Jaké jsou prvky firemní identity a brandingu?

Mezi hlavní složky brandingu a firemní identity patří vizuální prvky, jako jsou loga a design, sdělení a strategie positioningu, konzistentní aplikace napříč platformami a vytváření pozitivního a osobitého vnímání značky mezi zákazníky a zainteresovanými stranami.

Jaký je proces vytváření firemní identity a brandingu?

Proces vytváření brandingu a firemní identity probíhá v několika fázích: úvodní briefing pro pochopení projektu, hloubková analýza trhu a konkurence, kreativní brainstorming pro generování nápadů, vytvoření loga a celkového vizuálního návrhu s důrazem na typografii a barevné schéma, začlenění základních prvků identity, získání zpětné vazby pro zdokonalení, získání konečného schválení a nakonec vytvoření podrobných manuálů k logu a designu pro zajištění soudržné a konzistentní reprezentace brandingu.

Jaká je cena za vytvoření firemní identity a brandingu?

Stanovení rozpočtu na firemní identitu a budování brandingu závisí na rozsahu projektu. Proces se obvykle dělí na dvě části. Po fázi vývoje kreativního návrhu následuje fáze realizace. Obě závisí na několika proměnných, jako je geografie projektu, typ organizace a marketingové cíle.

Můžete vytvořit pouze jednu část firemní identity?

Obecně je vhodnější vytvořit komplexní a ucelený balíček vizuální identity, protože vytváření jednotlivých segmentů izolovaně může vést k nekonzistenci a snížit celkový dopad a účinnost značky.

Co když se mi firemní identita nelíbí?

Pokud je plán dodržován a komunikace mezi námi a klientem probíhá v dohodnutém čase a rozsahu, nemusí tento scénář vůbec nastat.

Kdy se začnou projevovat výsledky firemní identity nebo budování brandingu?

Časový plán viditelných výsledků nové firemní identity nebo iniciativy v oblasti budování brandingu se může lišit v závislosti na řadě faktorů, včetně odvětví, podmínek na trhu a účinnosti zavedené strategie. Obecně platí, že některé aspekty zlepšení mohou být viditelné relativně rychle, zatímco jiné mohou trvat déle.

Chcete s námi spolupracovat?

Spojme se