#webdesign #webpage #graphicdesign #videoproduction #videoproduction #videoproduction #byMAISON #identity #packaging

 

Hravý slovenský webdesign pro pěstitele ovoce a zeleniny, zejména skvělých rajčat. Překopali jsme celou identitu, natočili první spot a vše spojili do úžasného vizuálu.

 

Projekt sa začal zmenou obalu

Spolupráce se společností OVOZELA začala, stejně jako mnoho našich spoluprací, redesignem obalu a změnou identity. Z původní grafiky jsme si ponechali pouze logo, se kterým jsme dále pracovali. Hravá rajčata stála u zrodu hravé identity, která přerostla v redesign webových stránek a dokončení celého brandingu společnosti spolu s dalšími ilustracemi borůvek, mrkve, paprik a dalších.

Samotný design webových stránek povyšuje vlastní autentický obsah, studiové fotografie a foodstyling. Veškeré produkty na webu jsou přímo ze slovenských farem, všechny aranžované fotografie jsou fotografie OVOZELA a nejsou vytažené z fotobank, za což klientovi děkujeme, že se nechal přesvědčit k vytvoření těchto fotografií.

Video přináší pohyb, pohyb přináší život neboli bannery jsou out, video je in.

V rámci spolupráce s družstvem jsme také natočili naši první kampaň ve vlastní produkci – od výběru lokací přes obsazení hlasů až po finální střih jsme vše zvládli sami. Při tak rozsáhlém a rychle probíhajícím procesu rebrandingu jsme se mohli lépe postarat o konečný výstup. Z natočených záběrů jsme vytvořili vlastní smyčky, které jsme dále používali na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu, ale využili jsme je i při tvorbě domovské stránky, kde má klient možnost smyčky měnit podle svého uvážení. Cílem videa bylo vnést na web pohyb/život. Družstvo OVOZELA pěstuje své plodiny na Slovensku v ekologickém prostředí a my jsme to chtěli komunikovat pomocí reálných záběrů, ne jen statických stránek.

Nezapomeňte, kdo je váš zákazník

A proč stránka, když máme 10 tisíc fanoušků na Facebooku? Protože OVOZELE si uvědomuje, že ne každý má rád sociální sítě a že ne vše patří na sociální sítě.

Stránka družstva se snaží přehledně představit, kdo je členem družstva, jaká je jeho vize a poukázat na slovenský původ plodin. Přestože se řada výrobků prodává prostřednictvím maloobchodu, nezapomněli jsme při tvorbě stránek na to, že našimi zákazníky jsou především slovenští spotřebitelé. Proto se snažíme odhalit co nejvíce informací. Jsme rádi, že se na stránkách objevují i samotní pěstitelé, kteří se nebáli ukázat a stát si za svými produkty.

Je však důležité nezapomínat na možnosti adwords a remarketingu v dalších částech webu, zejména v obsahové síti, která je v tomto případě vhodná pro budování značky. A především nesmíme zapomínat na to, že naši klienti jsou také odběrateli různých distribučních center. Právě oni chtějí mít na dosah ruky přehledný obsah, informace o společnosti a možnost přímého kontaktu (ať žije kontaktní formulář).

ovozela webdesign

ovozela webdesignovozela webdesignovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign

ovozela webdesign