#maspoma #video #reklama #kreativa #kampaň #byMAISON
Konceptem Rodinný recept jsme spotřebitelům poprvé představili značku Mäspoma prostřednictvím reklamního sportu s plným využitím online médií.
Naším zadáním bylo zvýšit povědomí o značce a připravit ji na postupný generační přechod k nové cílové skupině zákazníků.
Kreativní koncept Rodinný recept jsme zhmotnili do videa ve spolupráci s produkční agenturou Protos.
Hned od první klapky jsme se při natáčení nesmírně bavili. Nadšení a vtip našeho konceptu se přenesl na všechny zúčastněné, kteří se podíleli na jeho produkci. Věříme, že tento pocit zažívají i diváci a právě díky tomu vzbudil tolik pozitivních ohlasů.
Příjemně a nenuceně komunikuje laskavý přístup značky ve vztahu matky a syna a jeho postupného odchodu z domova a do samostatného života. Láska k vaření a její komediální zobrazení vyjadřují hodnoty značky Mäspoma. O čem jiném je přece vaření, když ne o lidech, na kterých vám záleží nejvíc?
Co všechno jsme pro Mäspomu vytvořili?
Získat si důvěru klienta vyžaduje hodně času a úsilí a my si to velmi dobře uvědomujeme. Po letech spolupráce víme nejen to, kde se aktuálně firma nachází, ale především cítíme, kam směřuje. Pomáháme značkám se vyvíjet a realizovat svoje vize pomocí dostupných prostředků.
V případě Mäspomy, rodinné firmy ze Zvolena, máme za sebou redesign více než 200 SKU, implementaci B2B a B2C vizuálu, správu webu, e-shopu a online kampaní.