#packaging #design #maspoma #grill #dip #dressing
Pro značku Mäspoma jsme vytvořili a v současné době spravujeme design obalů pro více než 300 SKU. Náš sebevědomý obalový design z počátků rebrandingu společnosti si dodnes drží velmi dobrou úroveň. Jeho odvážná geometrie a výrazné barvy se ukázaly jako nadčasové. Všechny nové produktové řady se řídí základními charakteristickými prvky tohoto designu.
Značka je schopna pružně reagovat na neustále se měnící potřeby trhu, a proto letos představila několik nových výrobků. Agentura vyvinula nový design, který vychází ze značky Mäspoma, ale zároveň nese jemné změny, které jej činí moderním.
Pro soubor nových výrobků jsme se rozhodli vytvořit samostatné produktové řady, které se svými obaly zřetelně liší, přestože byly uvedeny na trh ve stejnou dobu. První řadou je grilovací koření. Tmavý obal respektuje současné trendy a místní spotřebitelskou kulturu. Největší výzvou byla fotografie a foodstyling. Celá série fotografií vznikla v našem studiu. Maso na grilu bylo jednotlivě nasvíceno zespodu, aby se efektně zvýraznily obrysy a zachytila věrnost světla při grilování. Pozornost jsme věnovali také detailům foodstylingu dipů a salátů, protože fotografie byla důležitou součástí designu tohoto balení.