#pennymarket #cereal #musli #redesign #privatniznacka #byMAISON
Při návrhu obalového designu privátní značky Crip Crop pro Penny Market bylo naším největším úkolem sladit jednotlivé výrobky pod jednotný vizuál. Některé produkty, jako třeba corn flakes a zapékané müsli, již dříve existovaly se starším designem a na nás bylo vizuál omladit a citlivě přenést do nového grafického jazyka. Oproti tomu například ovesné kaše a jiné příchutě müsli tyčinek jsme vytvářeli úplně od píky a jinou technologií tisku.
Celkem se jedná o 7 výrobků v 27 různých příchutích. Jako hlavní pilíře nového designu jsme zvolili kombinaci vkusné bordó barvy v logu s přírodním motivem elegantního světlého dřeva doplněnou o krásně naaranžované foto výrobku, které nám dodalo externí fotografické studio.
Chtěli jsme, aby náš packaging komunikoval spotřebiteli, že může značce Crip Crop věřit a mít skrze ni přístup k chutným a přírodním snídaním a svačinám. Design nových obalů Crip Crop je čistý a přehledně znázorňuje hlavní výhody a vlastnosti výrobku. Díky barevnému color codingu je rovněž snadné od sebe rozlišit jednotlivé příchutě a snadno v obchodním regálu najít tu svou oblíbenou.
Největším oříškem se ukázalo být správně připravit packaging müsli tyčinek Crip Crop pro tisk. Nejen, že jsme museli vměstnat všechny důležité informace na podstatně menší obalovou plochu, ale také u některých příchutí v návrhu pracujeme s průhledností. Část obalu je vyhrazená pro průhledové okénko na samotnou tyčinku, která tak doplňuje návrh packagingu a posouvá ho na vyšší úroveň. Pozorní si všimnou malého zjednodušení písma v názvu tyčinek, bez kterého by průhlednost nebylo možné s touto přesností zvládnout.
Ve výsledku máme největší radost z toho, že se nám podařilo udržet design obalů čistý a svěží, díky čemuž si výrobky Crip Crop s ničím nespletete.