#packaging #rajo #design #cottage cheese #byMaison
Nedávno nás oslovil náš významný klient RAJO, že by chtěl trošku „napumpovat“ jeho sýr Cottage Cheese. Rozhodl se totiž, že rozšíří své portfolio výrobků o jeho XXL verzi.
Ale jak to udělat, aby to nevypadalo jako levné promo privátní značky a zároveň, aby bylo jasné, že jde o XXL verzi?
Nejprve bylo potřeba uvědomit si, kdo je cílovou skupinou tohoto produktu. Jde zejména o sportovce, kteří mají Cottage Cheese jako součást svých jídelníčků. Jeho předností je přirozeně vysoký obsah proteinů. Tyto věci se nám podařilo komunikovat přes milou ilustraci činky, kterou jsme umístili na vrchní část obalu. Doprovázejí ji dva podpůrné claimy: To dáš a Nalož si víc. Ty společně pomáhají dotvořit celkovou emoci pro cílovou skupinu. To vše navíc s odkazem na menší polovičku v podobě původního bílého Cottage Cheese.
Klíčovým prvkem, který má odlišit produkt na pultech obchodů, je zvýrazněné žluté pozadí s červeným fontem (žlutá a červená podněcují podle průzkumů k nákupu v FMCG segmentu). Důraz jsme kladli rovněž na gramáž proteinů a na fakt, že jde o výhodné XXL balení. A to tak, aby výsledný dojem nepůsobil jako běžná laciná reklama, ale jako přirozená součást produktu.