#packaging #sous-vide #meat #krahulik
Součástí obalu byla i naše vlastní fotografie a foodstyling.
Design obalů pro masné výrobky sous-vide pod značkou Krahulík (CZ) nám umožnil vytvořit celý koncept produktové řady od konceptu až po realizaci. Naším cílem bylo oslovit cílovou skupinu spotřebitelů, kteří hledají nové způsoby přípravy svých tradičně oblíbených pokrmů. Současně jsme chtěli obal mírně odklonit od klasického farieba a vytvořit něco výraznějšího, co by se více vyjímalo v chladničkách prodejen mezi ostatními produkty. Toho jsme dosáhli především výběrem živých a svěžích barev pro jednotlivé produkty této řady. Protože jsme byli jediní, kdo to udělal, produkt v této kategorii vynikal.
Pro zvýraznění selektivních vizuálních prvků jsme použili matnou tiskovou fólii s částečným UV lakem. Zbytek balení je matný a velmi příjemný na dotek. Jsme přesvědčeni, že právě tyto drobné detaily v designu obalů hrají klíčovou roli v úspěchu celého produktu.