#branding #packaging #futu #insect
Značka FUTU představuje pohled do budoucnosti potravin. Zdravé, moderní, výživné a udržitelné. Tento slovenský start-up se pustil do výroby jedlého hmyzu. V jeho portfoliu najdete ochucené larvy Tenebrio molitor. Obsahují vysoký podíl nenasycených mastných kyselin a bílkovin a jejich chov a zpracování nezatěžuje životní prostředí, na rozdíl od chovu skotu nebo drůbeže. Jsou proto ideálním zdrojem bílkovin pro udržitelnou budoucnost.
Téma udržitelnosti a harmonie s planetou jsme se rozhodli zpracovat tak, že jsme místo kontinentů znázornili Zemi s liliemi a rostlinami. Tento prvek se stal nosným vizuálním prvkem celé značky. Logo je kontrastně postaveno na moderním jednoduchém písmu. Na rozdíl od současných trendů v obalovém designu jsme se rozhodli použít naddimenzované logo, téměř vždy v bílé barvě – představující čistotu a nevinnost. Podkladem pro logo je škála barev definující vizuální identitu projektu.
Kromě jedlého hmyzu vyrábí značka také vlastní granolu z veganských rostlinných bílkovin. Pro doypacky granoly jsme zvolili atypický zaoblený tvar, aby výrobek na pultu vynikl. Obal kombinuje využití fotografie a foodstylingu, který jsme pro potřeby obalu kompletně vytvořili v našem vlastním fotoateliéru.
Portfolio výrobků pod touto značkou se stále rozšiřuje, ale granola a hmyz patří mezi hlavní produkty tohoto malého výrobce.