Návrh loga jako první krok firemní identity
Celý proces vytváření vizuální podoby nové společnosti nebo rebrandingu stávající společnosti začíná návrhem loga a výběrem jeho konečné verze. Náš klient si vybral velmi originální a vizuálně silné logo, se kterým se skvěle pracovalo při tvorbě webových stránek, design manuálu a tištěných materiálů.
Designová příručka a brožura
Součástí tvorby každého loga je samozřejmě design manuál, který se ve své minimální podobě zabývá použitím loga, jeho variantami, správnou aplikací, firemními barvami a typografií. Rozšířený manuál definuje zpracování vizitek, hlavičkového papíru a poštovních obálek. Nejčastěji je tento typ design manuálu rozšířen o použití loga a firemního vizuálu na propagačních předmětech, v reklamě podle preferovaných médií, letácích a brožurách, případně nastiňuje řešení umístění loga na webových stránkách.
Celá identita tohoto projektu pracuje s velmi subtilními grafickými prvky, proto jsme se rozhodli postavit vzhled jednotlivých materiálů na fotografii, jemné práci s textem a sekundárním, trojúhelníkovém grafickém prvku, který diagonálně vstupuje do jednotlivých kompozic a rozděluje je na plnobarevné, prázdné nebo fotografiemi překryté plochy.
Zpracovaná případová studie ukazuje ukázku brožury a webových stránek, designový manuál jednotlivých projektů je představen až při osobním setkání.
Webové stránky, rychlá odezva a použití firemní identity
Současným trendem v oblasti webdesignu je určitá unifikace kompozice a jednotlivých vizuálních prvků či konstrukčních postupů na webových stránkách, a to z důvodu nezbytné optimalizace obsahu pro širokou škálu zobrazovacích zařízení. Přesto neustále hledáme způsoby, jak co nejlépe propojit design webu s vizuální identitou projektu, a zachovat tak obecně přijímanou funkčnost a požadovanou kreativitu.
U tohoto projektu jsme na webu navázali na firemní identitu definovanou designovým manuálem přenesením fotografií, výběrem písma a samozřejmě použitím sekundárního grafického prvku – diagonálně se protínající červené plochy. Výsledkem je velmi svěží, moderní a podle nás zároveň elegantní web, který plynule navazuje na všechny propagační materiály a prvky značky.