Decentní branding a obaly pro Lilly The Bulldog Cosmetics
Obalový design využívá podobu loga značky v jeho základní, jednobarevné černé variantě. Konceptuální návrh nabízí řešení tří obalů, a to pro levanduli, med a bylinky. Zatímco pro podklad byla zvolena jednoduchá bílá barva, hlavní grafický motiv představují křížky, které jsou zároveň grafickým prvkem nesoucím barevnou identifikaci produktové řady. Současně doplňují celkový vizuál obalového designu o pestrý, ale stále sofistikovaný a minimalistický grafický prvek. Pro vizuální komunikaci značky byla jako podkladová barva vybrána světlejší fialová, která svým příjemným a jemným vzhledem něžně promlouvá k cílové skupině a řadí tak přirozeně produkty do segmentu kosmetiky.
Konceptuální studie připravované značky pro importéra prémiové kosmetiky sází na hravost, nadhled a smysl pro pokročilou estetiku. Samotný název při této značce kombinuje dva kontrastní prvky v humorném spojení, a to květinu Lilly s psím plemenem buldok, navazujíc tak na příběh značky, který momentálně zůstává zahalen.
Vizuální a technické řešení loga vychází z pragmatického přístupu k jeho pozdější aplikaci na různých površích při potisku materiálově odlišných obalů. V jednoduché kompozici je tento logotyp vytvořen spojením slov Lilly a The Bulldog, doplněnými o jemné horizontální linie, které podtrhují celkový elegantní koncept vizuální podoby značky.
Projekt: Lilly The Bulldog Cosmetics Branding And Packaging
Art Director: Martin Kuspal
Klient: Lilly The Bulldog
Rok: 2014