Chutný design pro alternativu mléka
Alternativy k tradičním potravinám se stávají čím dál tím populárnější. Zdravá náhrada mléka, která je vhodná nejen pro ty, který jsou na laktózu alergičtí, je nejen velmi chutná, ale má i originální obal. Toto ochucené sojové mléko v nás vyvolalo vzpomínky na dětství. Na tento impuls jsme chtěli navázat při tvorbě samotného brandingu a obalového designu. Rozhodli jsme se na obalu ilustrovat motiv dítěte sahajícího na měsíc. Tak jako v dětské představivosti není nic nemožné, i my rádi vzpomínáme na toto životní období, kde se zároveň nachází počátek naší fascinace výtvarným uměním a grafikou. Tento obalový design rafinovaně kombinuje minimalistický přístup k ilustraci komplexního motivu. Plot, přes který sahá žebřík, hravě pracuje s negativním prostorem ve tvaru tekoucí kapaliny. Pro efekt prostorového zobrazení motivu jsme doplnili pod žebřík stínování, které si v očích pozorovatele pohrává s percepcí prostoru.
Minimalistická a originální ilustrace je jako stvořená pro použití přímých barev v tisku, což má za efekt bezchybné a vysoce kvalitní výrobní zpracování obalu. Příchutě jsou v kontrastu k celému obalu zobrazeny prostřednictvím fotografií. Samotné ovoce je ale velmi malé, aby nenarušovalo celkové minimalistické pojetí obalu. Příchutě jsou zároveň odlišeny použitím rozdílných barev na výplň celého ilustrovaného motivu. Práce na tomto obalu a značce nás přinutila opět snít a pohrávat se s hranicemi kreativních možností. Je naším přáním, aby i ve vás vyvolal výsledek okamžik vzpomínek na dětství nebo snahu překročit všední hranice způsobem, jaký bývá všem v dětství tak vlastní.
Projekt: Soy Milk Packaging Design
Art Director: Martin Kuspal
Rok: 2015