Júlia stojí za módní značkou Hellenski a nedávno nám pomáhala s tvorbou uniforem pro zlínskou restauraci.
Jak dlouho se věnuješ módě?
Vyrůstala jsem v umělecké rodině, ale jako jediná z ní jsem chtěla dělat umění, které by bylo přístupnější pro lidi a prostřednictvím módy je to lehčí. Profesionálně se tomuto oboru věnuji jen 3 roky, po tom, co jsem ukončila studium na právech.
Co byl ve tvé kariéře ten zlomový bod, kdy sis řekla, že se módě budeš věnovat naplno?
Každý, i částečný úspěch mě přesvědčí, že to chci dělat dál a stále lépe.
Co tě na této práci baví nejvíc?
Výsledek. 🙂
Potkáváš různé klienty, máš svůj oblíbený typ?
Mám rada právě to, že se denně potkávám s různými typy lidí, a to mě učí pracovat se všemi.
Chtěla bys něco klientům poradit?
Třeba, aby vždy módou poukazovali na své přednosti a nedostatky zakrývali, protože nikdo z nás není dokonalý, ale takto můžeme dělat, že jsme. 🙂
Co tě napadlo jako první, když jsme ti ukázali projekt La Villa?
Že ti lidé mají cit k umění.
Měla jsi hned silný nápad?
Vždy se snažím naladit nejprve na klienta.
Jaké jsou trendy ve tvé oblasti?
Trendy jsou takové, že vždy je třeba pracovat s projektem jako s celkem.
Klient byl náročný, ale…
Neřekla bych, že to byl náročný klient. Kéž by byli všichni klienti takoví! Myslím takoví, od kterých se toho můžu i hodně naučit.
Jak jsi spokojená s výsledkem? Můžeš popsat, jak to řešení vzniklo?
Spokojená jsem velmi, je to jen takové podtržení všeho pěkného, co tu vzniklo.
Konzultace, obhlídka prostorů, nápad, návrh, odsouhlasení, měření a nakonec výsledek.
Měli bychom víc spolupracovat…
Určitě ano, byla bych velmi ráda.
Můžeš nám říct, jak typicky funguje proces, když chce někdo vlastní oblečení?
Je to většinou mnohem rychlejší.
Je na Slovensku dost příležitostí?
Slovensko je malinké, a proto máme klienty i za hranicemi.
Jak se snažíte prezentovat? Jak získáváte klienty?
Většinou přes doporučení, potom máme celkem silné zázemí v médiích, oblékáme mnohé osobnosti z televize, modelky atd.
Je pro tebe jako pro módní návrhářku lepší různorodost, nebo spíš specializace?
Já osobně jsem zakladatelkou, majitelkou a CEO značky, mám jen vize a návrháři to potom zhmotňují. Ale jsem ta, která dbá vždy na specializace. 🙂
Posouvají tě nové projekty dál?
Určitě ano.
Co je pro tebe největší výzvou?
Naplnit očekávání a překonat je.
Na co se momentálně soustředíš?
Zvětšujeme výrobu a snažíme se expandovat.
Chceš tedy svůj byznys rozvíjet dál…
Samozřejmě.
Kolik hodin týdně pracuješ?
To záleží na tom, kolik máme projektů, ale většinou odcházím z bytu v 8:30 a vracím se ve 22:00.
To musí být celkem dřina…
Je to stále lepší než dělat něco, co mě nebaví. 🙂
Plánuješ přidat anebo ubrat?
Plánuju ještě efektivnější managování času, abych toho stihla víc.
Ideální dovolená?
Záleží na náladě. Momentálně bych chtěla jet do Itálie do nějakého lokálního malého penzionu s výhledem na vinici. 🙂
Jak by zněla rada mladým lidem, kteří by chtěli dělat tvou práci?
Móda u nás je takovou alchymií, ale nesmí vás to odradit.
Chcete se dozvědět o novinkách, které chystáme? Zajímají vás osobnosti a firmy, s nimiž spolupracujeme? Čtěte náš blog a sleduje naše sociální sítě.