S Júlií Malinovskou o navrhování oblečení pro restauraci La Villa

Od 17. května 2018 2 dubna, 2020 Marketing

Júlia stojí za módní značkou Hellenski a nedávno nám pomáhala s tvorbou uniforem pro zlínskou restauraci.

Jak dlouho se věnuješ módě?

Vyrůstala jsem v umělecké rodině, ale jako jediná z ní jsem chtěla dělat umění, které by bylo přístupnější pro lidi a prostřednictvím módy je to lehčí. Profesionálně se tomuto oboru věnuji jen 3 roky, po tom, co jsem ukončila studium na právech.

Co byl ve tvé kariéře ten zlomový bod, kdy sis řekla, že se módě budeš věnovat naplno?

Každý, i částečný úspěch mě přesvědčí, že to chci dělat dál a stále lépe.

Co tě na této práci baví nejvíc?

Výsledek. 🙂

Potkáváš různé klienty, máš svůj oblíbený typ?

Mám rada právě to, že se denně potkávám s různými typy lidí, a to mě učí pracovat se všemi.

Chtěla bys něco klientům poradit?

Třeba, aby vždy módou poukazovali na své přednosti a nedostatky zakrývali, protože nikdo z nás není dokonalý, ale takto můžeme dělat, že jsme. 🙂

Co tě napadlo jako první, když jsme ti ukázali projekt La Villa?

Že ti lidé mají cit k umění.

Rozhovor s Júliou

Měla jsi hned silný nápad?

Vždy se snažím naladit nejprve na klienta.

Jaké jsou trendy ve tvé oblasti?

Trendy jsou takové, že vždy je třeba pracovat s projektem jako s celkem.

Klient byl náročný, ale…

Neřekla bych, že to byl náročný klient. Kéž by byli všichni klienti takoví! Myslím takoví, od kterých se toho můžu i hodně naučit.

Jak jsi spokojená s výsledkem? Můžeš popsat, jak to řešení vzniklo?

Spokojená jsem velmi, je to jen takové podtržení všeho pěkného, co tu vzniklo.
Konzultace, obhlídka prostorů, nápad, návrh, odsouhlasení, měření a nakonec výsledek.

Měli bychom víc spolupracovat…

Určitě ano, byla bych velmi ráda.

Můžeš nám říct, jak typicky funguje proces, když chce někdo vlastní oblečení?

Je to většinou mnohem rychlejší.

Rozhovor s Júliou

Je na Slovensku dost příležitostí?

Slovensko je malinké, a proto máme klienty i za hranicemi.

Jak se snažíte prezentovat? Jak získáváte klienty?

Většinou přes doporučení, potom máme celkem silné zázemí v médiích, oblékáme mnohé osobnosti z televize, modelky atd.

Je pro tebe jako pro módní návrhářku lepší různorodost, nebo spíš specializace?

Já osobně jsem zakladatelkou, majitelkou a CEO značky, mám jen vize a návrháři to potom zhmotňují. Ale jsem ta, která dbá vždy na specializace. 🙂

Posouvají tě nové projekty dál?

Určitě ano.

Co je pro tebe největší výzvou?

Naplnit očekávání a překonat je.

Na co se momentálně soustředíš?

Zvětšujeme výrobu a snažíme se expandovat.

Rozhovor s Júliou

Chceš tedy svůj byznys rozvíjet dál…

Samozřejmě.

Kolik hodin týdně pracuješ?

To záleží na tom, kolik máme projektů, ale většinou odcházím z bytu v 8:30 a vracím se ve 22:00.

To musí být celkem dřina…

Je to stále lepší než dělat něco, co mě nebaví. 🙂

Plánuješ přidat anebo ubrat?

Plánuju ještě efektivnější managování času, abych toho stihla víc.

Ideální dovolená?

Záleží na náladě. Momentálně bych chtěla jet do Itálie do nějakého lokálního malého penzionu s výhledem na vinici. 🙂

Jak by zněla rada mladým lidem, kteří by chtěli dělat tvou práci?

Móda u nás je takovou alchymií, ale nesmí vás to odradit.

Rozhovor s Júliou

Chcete se dozvědět o novinkách, které chystáme? Zajímají vás osobnosti a firmy, s nimiž spolupracujeme? Čtěte náš blog a sleduje naše sociální sítě.