#logo #branding #photography #webdesign #sicav #ceskomoravskyfond
Vytvořili jsme identitu investičního fondu SICAV. Základem důvěryhodnosti jsou dokonale vyladěné webové stránky s vlastními fotografiemi.
Identita a webová prezentace musí být důvěryhodná.
Poprvé jsme byli osloveni, abychom vytvořili webové stránky. Během diskuse však vyšlo najevo, že potřebujeme vytvořit plnohodnotnou identitu, protože investiční fond má mnoho aktivit i v offline sféře. Začali jsme logem, které navazuje na česko-moravskou tradici a ve svém erbu vyvolává dojem určitého konzervatismu vycházejícího ze zkušenosti. Tento motiv jsme pak přenesli na webové stránky a do tisku.
V samotné tiskové aplikaci – vizitkách, hlavičkovém papíru, obálkách a brožurách – jsme vyřešili dostatek prvků, které jsme mohli přenést online, čímž jsme vytvořili předpoklad pro snadnější aplikaci návrhu a hlavně pro zachování jednotného grafického vizuálu.
Autentický obsah jako identifikátor spravedlivého přístupu
Záměrem klienta bylo co nejlépe ukázat, že za projektem stojí skuteční lidé z České republiky, jejichž cílem je poskytovat nejlepší služby ve svém oboru. Za tímto účelem jsme se ujali fotografování interiéru společnosti přímo s ředitelem fondu, který pochopil, že jako klíčový sponzor a konzultant musí být na titulní straně. Varianty fotografií s důrazem na větší celky i detaily nám umožnily připravit množství kvalitního obsahu pro další použití na webových stránkách a v brožurách.
Vývoj webových stránek, služby, rychlá odezva
Po návrhu a focení proběhlo třídění informací, doladění copywriterem a vývoj webu byl dokončen během několika dní. Standardně jsme připojili klientovu analytiku, správce souborů cookie, propojili mapy, nastavili https (certifikát SSL) a doladili responzivní web pro aplikace iOS i Android. Součástí webu je také přímý kontaktní formulář pro uživatele, kteří stále preferují tento způsob prvního kontaktu. Mají také přímou adresu a telefonní číslo, protože každý je jiný a nechceme si zavírat dveře nedostatkem informací.