Návrh loga jako první krok firemní identity
Celý proces vytváření vizuální podoby nové společnosti nebo rebrandingu stávající společnosti začíná návrhem loga a výběrem jeho konečné verze. Náš klient si vybral velmi originální a vizuálně silné logo, se kterým se skvěle pracovalo při tvorbě webových stránek, design manuálu a tištěných materiálů.
Vytvořili jsme zcela novou grafickou šablonu pro webové stránky realitní kanceláře
Z pohledu klienta bylo naším úkolem vytvořit webový design. Z našeho pohledu se jednalo o komplexní grafické řešení s vysokou variabilitou při implementaci do CMS realitní kanceláře. Projekt zahrnoval návrh několika různých podstránek se specifickou funkčností. Pro rychlou navigaci na webu realitní kanceláře jsme kladli důraz na přehledné uspořádání menu a filtr pro redukci výsledků vyhledávání. Přáním klienta bylo, aby úvodní stránka vedla návštěvníka přímo k použití vyhledávání – proto jsme se rozhodli umístit zjednodušený vyhledávač bez filtrů doprostřed obrazovky, doplněný měnícími se fotografiemi na pozadí. Na podstránkách již webdesign pracuje s rozvinutým vyhledáváním a téměř kompletním filtrem s přehledným uspořádáním všech parametrů v horizontální kompozici, a nezabírá tak více než třetinu obrazovky.
Klient měl jasnou představu o jednotlivých podstránkách webdesignu.
Zaujala nás představa klienta o uspořádání obsahu v detailu nemovitosti. Zatímco horní část webu pracuje se zmenšeným filtrem, hned pod ním následuje minimalistická fotogalerie s velkými fotografiemi, roztaženými na celou šířku obrazovky. Boční fotografie v obrazovém defilé jsou ztmaveny, takže vyniká pouze specificky přehlížená, centrální fotografie nemovitosti. Tento nápad na design fotogalerie nechá vyniknout vysoce kvalitní fotografie a návštěvníkům nabídne příjemné a intuitivní uživatelské rozhraní, které je automaticky vybízí k interakci s obsahem. Pod animovanou fotogalerií se nacházejí dva základní bloky obsahu, kontaktní údaje makléře, který konkrétní nemovitost spravuje, a zobrazení souvisejících nemovitostí na celou obrazovku.
Responzivní webdesign pro realitní kancelář je nutností
Po návrhu jednotlivých komponent webu jsme přistoupili k řešení kompozice na mobilních zařízeních. Dokonalou responzivitu považujeme za zásadní, a proto jsme klientovi poskytli podrobnou dokumentaci pro její realizaci a také dohled a konzultace. Implementaci návrhu do systému pro správu obsahu webu v tomto případě zajišťuje externí dodavatel, ale naše společnost je mu stále k dispozici pro doladění detailů. Zajištění dohledu nad výsledným dílem je pro nás stejně důležité jako původní nápad navržený klientovi.