+426%
Uživatelé na webových stránkách
-69%
Znížená cena konverzie oproti odhadu
100%
Využití kapacity klienta po 3 měsících spolupráce
3
Marketingové kanály – reklamy Google, Facebook Ads a SEO
Abychom oslovili cílovou skupinu, vytvořili jsme hravý koncept designu s jasnými a veselými barvami a jednoduchým, přímočarým sdělením. Naše klíčové vizuály obsahovaly 3D model Tour Eiffel z kostek a copywriting zdůrazňoval výhody školky.
Kampaň byla realizována prostřednictvím několika kanálů, a to jak online, tak offline. Naše online kanály zahrnovaly Facebook, Instagram a Google Ads a cílily na pražské rodiče s jasnou výzvou k akci, aby navštívili webové stránky. Naše offline kanály zahrnovaly rozhlasovou reklamu, tištěné letáky a venkovní banner, který byl umístěn na budově lycea. Během tří měsíců jsme využili více komunikačních kanálů, a to jak online, tak offline, abychom oslovili rodiče dětí ve věku 3-5 let v Praze. Uspořádali jsme také focení v budově lycea, abychom představili vybavení školy, a aktualizovali jsme galerii na webových stránkách o nové fotografie.
Díky zkušenostem našeho týmu s tvorbou a realizací kampaní, pozornosti věnované detailům a odhodlání uspět byla kampaň velmi úspěšná. Cíl byl splněn a předčil očekávání klienta.
Děkujeme klientovi, že nám dal příležitost pracovat na tomto projektu.
Campaign Spring 2024