#packaging #privatelabel #whitelabel #penny #design
Oblékli jsme packaging potravin značky Karlova koruna do nového brandingu. Penny Market v České republice nás kromě redesignu stávajících výrobků požádal i o doplnění nových výrobků do produktové řady této privátní značky.
Při brandingu obalů pro výrobky Karlova koruna nás čekal úkol navrhnout celý nový vizuál včetně nového loga. Rozhodli jsme se vzít původní logo ve tvaru cedulky, výrazně jej zjednodušit a zakomponovat do něj silný symbol královské koruny. Zvolili jsme čistou typografii písma, ať necháme tento symbol vyniknout, a zároveň dokreslí celý návrh, který se rozprostírá směrem dolů a do stran.
Zatímco při navrhování druhé privátní značky Penny Marketu – Crip Crop – jsme se sjednotili celý vizuál použitím světlého dřeva jako hlavního materiálu, v případě Karlovy koruny jsme se vydali opačným směrem. Původní vzhled výrobků pracoval s tmavým dřevem jako jedním z hlavních motivů. My jsme se rozdhodli tento vzhled výrazně omladit a postavit náš redesign na barevných pečetích.
Branding pečetě jsme navrhli tak, že mají svůj předepsaný color-coding v 18 různých barvách. Například pro sladké pečivo používáme nachovou variantu, pro pomazánky zelenou a mražené výrobky nosí modrou. Tím jsme zajistili, že spolu příbuzné výrobky drží jednotnou vizuální linii a už na první pohled patří k sobě. Rozhodli jsme se udržet pečeť jako hlavní komunikační prvek návrhu, proto jsou ty nejdůležitější výhody a vlastnosti výrobku vypsané právě zde. Po stranách pečeť doprovazí vkusně připravené foto produktu, které nám pro jednotlivé obaly dodalo externí fotografické studio.
Packaging produktové řady Karlovy koruny má ucelený grafický styl, který je možné do budoucna rozšiřovat o další výrobky. Pokud se například Penny Market rozhodne vyrábět novou řadu dosud neexistujících potravin, máme k dispozici již připravnená barevná schémata a celý vizuální styl můžeme dle potřeby zvětšit nebo zmenšit dle potřeb nových výrobků. Aktuálně jsme tento branding aplikovali na tenké obaly jako jsou cukry nebo droždí v prášku,
pytlíky se směsí na knedlíky či listové těšto, vaničky se saláty a pomazánkami nebo perníky, sójové tyčinky a další drobné výrobky.
Z hotových produktů máme opravdu radost. Povedlo se nám v rekordním času dodat 80 SKU v rozličných druzích packagingu, sjednocené ve stejném brandingu. V reálu vypadají ještě lépe než na připravených vizualizacích a je vidět, že všechny výrobky provází vizuální soudržnost. Pokud tak v regálech Penny Marketu nebudete moct přehlédnout pastelové výrobky s pečetí, bude to známkou, že jsme je navrhli správně.